تلویزیون ها - فروشگاه رسمی ال جی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 بهمن 1401
بازدید : 654
نویسنده : علی

تلویزیون ها - فروشگاه رسمی ال جی

lg tvو این میزان صدا برای تلویزیون 49 اینچ ال جی بسیار مناسب است. این دستگاه با استفاده از فناوری صوتی Dolby Digital صدا را به صورت کامل تجزیه و تحلیل خواهد کرد. و پس از تولید صدای با کیفیت آن را در میان کانال های صوتی پخش می کند . این دستگاه دارای دو پورت usb و دو پورت hdmi است، که پورت USB انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال را به تلویزیون ال جی 49LK51 متصل می کند. و محتویات ذخیره شده بر روی این حافظه ها را بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون می آورد. تلویزیون کیفیت های پایین تر از فول اچ دی را هم با کیفیتی نزدیک به فول اچ دی پخش کند. در کل می توان تلویزیون 49LK5100 ال جی را یکی از تلویزیون های با کیفیت و خوش قیمت ال جی دانست و به دلیل قمیت مناسبی که دارد توانسته یکی از پر فروش ترین محصولات ال جی است .

 

تلویزیون ال جی 50UP8100 از ال ای دی های هوشمند این برند است که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. برخی از کاربران امروزی که در خانه های کوچک آپارتمانی زندگی می کنند به شدت در جستجوی تلویزیون های جمع و جور با ابعاد نسبتاً کوچک هستند. برعکس آن ها، افرادی که در خانه های لاکچری بزرگ زندگی می کنند و همچنین صاحبان تالارهای پذیرایی بیشتر مایل به خرید تلویزیون هایی با صفحه نمایش بزرگ هستند. تلویزیون سری 8 ال جی مدل 2021 در 5 سایز مختلف ساخته شده است تا برای نیازهای هر محیطی پاسخگو باشد. تلویزیون 50UP8100 که کوچک ترین اندازه را در بین بقیه دارد، برای اتاق هایی با اندازه ی متوسط می تواند استفاده شود. تلویزیون های ال جی 55UP8100 و 65UP8100 برای هال های پذیرایی بزرگ می توانند مناسب باشند. در تالارهای عروسی، رستوران و هتل ها، اتاق سمینار سازمان ها و شرکت های مختلف که طبیعتاً بسیار بزرگ و وسیع هستند، بهتر است از تلویزیون های ال جی 70UP8100 یا 75UP8100 استفاده شود.

تلویزیون ال جی برای Dummies

خرید تلویزیون ال جی (LG) یک انتخاب هوشمندانه و خرید محصولی با کیفیت و دوام بسیار بالا محسوب می شود. تلویزیون های LED ال جی: دارای تصاویر صاف و واضح با طراحی ساده و باریک می باشد. این تلویزیون ها از نور پس زمینه LED برای ارائه تصویری روشن و واضح استفاده می کنند. تلویزیون های OLED ال جی : طراحی شده برای ایجاد رنگی بهتر و تصاویر غنی تر، نمایشگری که تقریباً از هر زاویه ای به وضوح قابل مشاهده است. تلویزیون OLED 4K ال جی : نمایش جزئیات بسیار باورنکردنی با وضوح تصویر دو برابر تلویزیون های Full HD. تلویزیون های هوشمند ال جی: تلویزیون های هوشمند ال جی به شما امکان می دهد تا فیلم و موسیقی، بازی و موارد دیگر هر آنچه را که می خواهید همه در یک مکان مشاهده کنید. به دلیل به کار بردن دقت بالا در ساخت تلویزیون های ال جی این تلویزیون ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند. تلویزیون های ال جی از لحاظ قیمت دارای تنوع بسیار بالایی می باشند و شامل تلویزیون های با امکانات کم و ارزان قیمت، تلویزیون های با امکانات متوسط دارای قیمت مناسب وتلویزیون های دارای امکانات بالای گران قیمت می باشند.

ال جی Tv

تلویزیون ال جی 55UP7750 جزو بالاردهترین تلویزیونها از سری UP77 سال 2021 این شرکت کرهای بوده که از کیفیت تصویر ۴K بهره میبرد. ال جی این سری را بر خلاف سایر تلویزیونهایش با پنل VA روانه بازار کرده است. در واقع تکنولوژی VA به منظور افزایش کیفیت و کنتراست و روشنایی تصویر به کار برده شده است. بعد از این فناوری به کیفیت تصویر ۴K میرسیم که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. همراه با کیفیت Ultra HD تصاویر را آنچنان با دقت و کیفیت بالا مشاهده میکنید که بیشک از تماشای هر برنامه توسط این نمایشگر لذت خواهید برد. در این میان با اشاره به امکان افزایش دادن کیفیت تصویر برنامهها توسط ۴K Upscaler میتوانید مرور فیلمهای قدیمی و کیفیت پایین خود را با کیفیت ۴K به خوبی و کاملاً عالی مشاهده کنید. پردازندهی چهار هسته ای فاکتور بسیار اساسی و مهمی است که به کمک آن میتوانید بهبود تصاویر را به خوبی لمس کنید.

تنها حیاتی عامل خوب است درباره بیاموزی تلویزیون ال جی

کمپانی LG با کمک برترین فناوریهای روز دنیا، برای هر سلیقه و بودجهای، یک تلویزیون ایدهآل دارد. برای آشنایی با بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2019 و 2020 و 2021 میلادی، همراه پلازا باشید. تلویزیون، این پنجره شگفتیساز، نقطه کانونی تفریح و سرگرمی در فضای خانه است. تماشای شبکههای تلویزیونی، فیلم، سریال و مستند، لذت خاص خود را دارد. حتی گوش دادن به موزیک و ایستگاههای رادیویی نیز با تلویزیون های هوشمند، امکانپذیر میشود. کمپانی LG یکی از با سابقهترین سازندگان لوازم خانگی به شمار میآید. این سازنده مدلهای هیجانانگیزی را در سال 2019 و 2020 برای علاقمندان خود معرفی کرده است. در این مقاله قصد داریم با جدیدترین و بهترین نلویزیون های ال جی آشنا شویم. اما قبل از آن به فناوری ساخت تلویزیون ال جی اشاره میکنیم. بدین ترتیب پاسخ سئوالاتی نظیر تفاوت تلویزیون OLED با LED برایتان آشکار خواهد شد. در ساخت تلویزیون های هوشمند ال جی از فناوریهای گوناگونی استفاده میشود.

گرفته شد گیر کرد؟ تلاش کنید این نکات تلویزیون ال جی خود را ساده کنید

lg tvدر واقع وجود پردازنده کیفیت و عملکرد تلویزیون را افزایش و با پردازش های سریع بهترین تصویر و صدا را در اختیار قرار میدهد. در پردازشگر چهار هسته ای پردازش داده ها 4 برابر بیشتر از پردازنده های معمولی با یک هسته است. پردازنده چهار هسته سبب ارتقای پردازش رنگ و بهبود تصاویر و حذف نویزهای اضافی میگردد. در واقع این پردازنده ها در سرعت و دقت اعمال محاسبات تاثیر زیادی دارند. همانطور که میدانید سرعت پردازنده وابسته به تعداد هسته است. تلویزیون فورکی ال جی مدل 55UP7750PVB دارای a5 al processor 4k میباشد. تصاویر ی که کیفیت پایین در حد 2K را داشته به لطف این پردازنده ها بهبود میبابد قابلیت 4kUpscaling با پردازشگر ۴ هسته ای امکانپذیر است علاوه بر این با پردازشگر چهار هسته ای صدا بصورتی فراگیر پخش میگردد. و با قابلبتAl Sound سبب ارتقای صوت و تنطیم خودکار صدا بر اساس محتوا میشود. هوش مصنوعی یا LG THINQ در تلویزیون ال جی 55UP7750PVB خدماتی هوشمند را به کاربر ارائه دهد.

تلویزیون ال جی

در مرحله بعد از شما خواسته می شود دستگاه ها را وصل کنید. اگر دستگاههایی مانند Roku box، Apple TV یا کنسول بازی مانند PlayStation 4 را وصل کرده و روشن کنید، تلویزیون بعداً در مراحل راهاندازی بطور خودکار ورودیهای مناسب را تشخیص میدهد. این یکی از حیاتی ترین تنظیمات، ایجاد اتصال به اینترنت است. تلویزیون الجی از این اتصال برای بروزرسانی نرمافزار، افزودن برنامهها و اتصال به سرویسهای پخش مانند نتفلیکس و یوتیوب استفاده میکند. خوشبختانه، برای اتصال Wi-Fi در تلویزیون ال جی نیازی به دانستن چیزهای زیادی ندارید. لیستی از شبکه های موجود که می بیند به شما نمایش داده می شود. به سادگی شبکه Wi-Fi مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید و پس از درخواست، رمز عبور را وارد کنید. اگر شبکه خود را با پخش نکردن SSID آن ایمن کرده اید، یک گزینه شبکه پنهان در انتهای لیست شبکه های موجود وجود دارد. آن گزینه را انتخاب کنید تا به صورت دستی نام شبکه وای فای و سپس رمز عبور خود را وارد کنید.

در این صورت می توانید زبان فارسی تلویزیون را هم فعال کنید. روشی که به شما کمک می کند این است که وارد صفحه اصلی روی کلید منو smart شوید, بعد وارد تنظیمات سیستم و برگه عمومی شده و بر روی زبان LANGUAGE و ورودی آن ضربه بزنید. در این صورت زبان فارسی را انتخاب کنید. در صورتی که با بعضی از تلویزیون ها روبرو شدید که دارای زبان فارسی نیستند, این به این معنی است که شامل تحریم های کشور شده و از کشور دیگر وارد شده است. اکنون به شما کمک میکنیم که زبان فارسی مورد نظرتان را بر روی تلویزیون ال جی وارد کنید. تمام تلویزیون هایی که زبان غیر فارسی دارند, خرید تلویزیون ال جی لازم نیست که برای آنها زبان مخصوص نصب کنید چون در بعضی از آنها با پیدا کردن تنظیم زبان و یافتن کلمه فارسی به راحتی تغییر داده می شود. در صورتی که در منوی اصلی تلویزیون در تغییر زبان منوی فارسی را دریافت نکردید می توانید با دو روش ورژن تلویزیون خود را تغییر داده و آن را به روز رسانی نمایید.

الجی از جمله تولیدکنندگان مطرح دستگاههای هوشمند خانگی بهشمار میرود و این موضوع در تلویزیونهای هوشمند این شرکت نیز بهچشم میخورد. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین تلویزیون lg در بازههای قیمتی مختلف بپردازیم و ویژگیهای پرفروش ترین تلویزیون های ال جی را شرح دهیم. با ما در کاروتک همراه باشید. بهترین تلویزیون ال جی در سال ۲۰۲۱ کدام است؟ بهعنوان جانشین LG CX در سال گذشته، این تلویزیون جدید الجی قابلیتهای زیادی را در خود جای داده است و روشنایی آن نیز در مقایسه با مدل G1 OLED این شرکت، پیشرفت چشمگیری داشته است. مانند طیف سال گذشته، سری C جایی است که بهترین سازش بین عملکرد تصویر و قیمت را برای یک تلویزیون OLED مدرن پیدا خواهید کرد. شما در حال دریافت یک تصویر OLED هستید با نسبت کنتراست بینهایت، رنگهای زنده و سیاههای عمیق که به شکل پکیجی باورنکردنی برای کاربران نمایش داده میشود. پردازنده جدید هوش مصنوعی a9 Gen 4 براساس ملاحظات تصویر مانند ارتقاء مقیاس بهبود مییابد؛ با این حال، این چهرههای ارتقاء یافته میتوانند در طول تغییر شکل، رنگ قرمزی به خود بگیرند.

در ضمن افزودن قابلیت Upscaling به ویژگی های این نمایشگر به شما این امکان را می دهد که هر محتوایی را به صورت ارتقا یافته و با کیفیت 4k تماشا کنید. در ضمن نرخ رفرش 60 هرتزی آن به افزایش کیفیت تصویر و داشتن تصویری بدون تاخیر بسیار کمک کرده است. ال جی همیشه باید در طراحی های خود امضا و اثر انگشت خود را با طراحی منحصر به فردش به رخ کشیده است. تلویزیون ال جی UQ8100 دارای نمایه باریک ظریفی است که در هر اتاق نشیمن عالی به نظر می رسد. حاشیه و قاب باریک آن در اطراف پنل باعث شده است که نمایشگر بسیار گسترده تر به نظر برسد و به هیچ وجه نگاه بیننده از تصویر و محتوای در حال ارائه در آن منحرف نمی شود. رنگ مشکی به کار رفته در کنار بافت منحصر به فرد مواد کاربردی برای قاب زیبایی آن را دوچندان کرده و محصولی کاملا مدرن ارائه داده است که با هر سبک و سیلقه ای به خوبی سازگار است.

این پورت ها از رنگ های سبز، آبی، قرمز طراحی شده اند.

lg tvاما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود. پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند. اغلب از آنها برای اتصال به کامپیوتر و لب تاب استفاده می کنند. این که می توانید با این قابلیت مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از مانیتور غول پیکر استفاده کنید به اندازه ی کافی جذاب نیست؟ پورت های ورودی کامپوننت تلویزیون الجی: پورت کامپوننت در ابتدا اولین گزینه برای ارسال سیگنال های کیفیت خواهد بود. این پورت مانند کامپوزیت از کابل RCA استفاده می کند. این پورت ها از رنگ های سبز، آبی، قرمز طراحی شده اند. پورت های کامپوننت روی پخش دکننده های DVD و ویدئو پروژکتور ها دیده می شود. پورت کامپوزیت تلویزیون الجی : این پورت برای برای دریافت سیگنال صوتی استریو و سیگنال تصویر استاندارد SD توسط کابل کامپوزیت است. این پورت سال های زیادی است که مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه دوربین ها انواع فراوانی از پورت های خارجی را دارد اما فقط یک خروجی کامپوزیت را دارا است. سیم زرد برای ویدئو و سیم سفید برای صدا تعبیه شده است. پورت خروجی ویدئو یا Video out تلویزیون الجی: پورت خروجی ویدئو و خروجی ویدئو اگر بر روی تلویزیون الجی شما باشد. معمولا به صورت پورت کامپوزیت است و برای ارسال محتوای تلویزیونی به ابزار دیگر برای انتقال و ضط است. مهم ترین کاربرد این پورت می تواند این باشد که هر چیزی را می توان بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد. و به ابزار های ضبط و رکود ارسال کرد. برای خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش در ارتباط باشید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد moloudimall.com لطفا از سایت ما دیدن کنید.





:: موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ ما خوش آمدید. در اینجا مطالب آموزشی و راهنمای خرید با بررسی های کارشناسانه قرار داده میشود. امیدوارم که این مطالب مفید واقع شود. ما را با انتقادات و پیشنهادات خود یاری فرمایید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کوچ تا چند و آدرس kochnameh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com